uaruen
+38 (044) 492-02-909:00 - 18:00 пн - птЗв'язатись з нами
  1. Головна
  2. Новини
  3. Переробка літій-іонних батарей: кількість підприємств збільшується

Переробка літій-іонних батарей: кількість підприємств збільшується

19 травень 2022

Переробка літій-іонних акумуляторів

За прогнозами аналітиків, середні темпи зростання ринку літієвих акумуляторів у період з 2021 по 2027 рік становитимуть не менше 18% на рік, досягнувши значення 130 млрд доларів. При цьому все гостріше ставатиме проблема утилізації батарей, які відпрацювали свій термін. І якщо технології переробки свинцево-кислотних акумуляторів відпрацьовані і зараз у деяких країнах Європи налагоджено їх 100-відсоткову утилізацію, то з літій-іонними АКБ ситуація значно складніша.

Переробка літієво-іонних акумуляторів покликана вирішити дві проблеми:

Переробка літій-іонних акумуляторів: основні тенденції розвитку ринку

Аналізуючи ситуацію з розвитком ринку переробки літій-іонних акумуляторів, можна відзначити кілька тенденцій:

Окремо варто відзначити китайську CATL, найбільшого світового виробника акумуляторів - вона планує вкласти близько 5 млрд. доларів у будівництво заводу з утилізації АКБ. Заявлено, що його збудують у рамках розвитку промисловості у центральному Китаї — у місті Ічан (провінція Хубей).

А німецька BASF хоче побудувати завод для переробки АКБ у Бранденбурзі — місце вибрано не випадково, адже поблизу буде розташована нова гігафабрика Тесла. Компанія хоче проводити відновлення літію, марганцю, а також кобальту та нікелю, використовуючи зняті з електрокарів літій-іонні акумулятори (у яких закінчився термін придатності) та виробничі відходи із заводу Tesla.

Переробка літій-іонних батарей




Якщо у вас є запитання. Напишіть нам

Переваги акумуляторів АДС

Нікель-кадмієві акумулятори незамінні у випадках:

  • Тривалого терміну служби
  • Експлуатації в суворих умовах
  • Висока надійність
  • Труднощі або неможливість контролю

Якість


Вся продукція сертифікована в Україні

Гарантія


3-5 років в залежності від типу акумулятора

Термін служби


20-25 років середній термін служби на стаціонарних об'єктах і 10-15 років на транспортних засобах