uaruen
+38 (044) 492-02-909:00 - 18:00 пн - птЗв'язатись з нами
  1. Головна
  2. Новини
Особливий вид промислових акумуляторів, що використовуються у мобільних транспортних засобах, виділяють в окремий клас — тягові акумулятори. Якщо раніше вони використовувалися у вилкових навантажувачах, підйомних платформах, землеприбиральному обладнанні, підземних локомотивах, транспортних засобах для аеропортів, то зараз вони набувають все більшого поширення у легкових та вантажних електромобілях.
Тягові промислові акумулятори: перспективи розвитку сегмента накопичувачів енергії
Блоки безперебійного живлення дозволяють обладнанню продовжити роботу після вимкнення централізованого енергопостачання. Це дуже важливо, наприклад, для комп'ютерної техніки, оскільки запобігає збою у роботі (особливо для тих, хто працює онлайн), а також дозволяє своєчасно зберегти необхідні дані.
Акумулятор безперебійного живлення:що потрібно врахувати при виборі
Lifepo4 (літій-залізо-фосфатні) акумулятори стали логічним продовженням розвитку групи літій-іонних акумуляторів, головним недоліком яких була нестабільність за низьких температур. Вони стрімко втрачали місткість на морозі, тому мали значне обмеження у використанні, наприклад, у якості тягових акумуляторів.
Літій-залізо-фосфатний акумулятор: переваги та особливості експлуатації
Доступна вартість, простота обслуговування, дуже великий ресурс експлуатації, безпека використання — далеко не повний перелік переваг Ni-Cd акумуляторів.
Тягові нікель кадмієві акумулятори: особливості виробництва компанії АДС
Різкий стрибок попиту на літієві акумуляторні батареї стався наприкінці 2022 року, з початком масових атак на енергоструктуру України. Вони оптимально підходять для систем аварійного енергопостачання, саморозряд акумуляторної батареї протягом місяця не перевищує лише кількох відсотків. Просто один раз зарядивши батарею, можна бути впевненим у тому, що вона не підведе в потрібний момент.
Літій-залізо-фосфатний акумулятор виробництва компанії АДС: переваги використання
Нікель кадмієві батареї дозволяють забезпечити електротранспорт України надійним та стабільним джерелом енергопостачання на випадок форс-мажорних обставин. Це питання стало особливо актуальним на тлі масованих атак на об'єкти енергоструктури країни.
Нікель-кадмієві акумулятори для живлення систем управління та освітлення електротранспорту
Джерела безперебійного живлення (ДБЖ, англійська абревіатура UPS) необхідні для забезпечення електрикою в умовах нестабільності параметрів в енергосистемі, а також при повному зникненні електрики — ситуація, яка є дуже характерною для України останнім часом.
Літій-залізо-фосфатні батареї: особливості використання у безперебійниках
На основі літій-залізо фосфатного акумулятора 12В 100А/год фахівцями нашого підприємства було розроблено та передано для випробувань у війська зарядну станцію Powerbank ADS 1280. Потужність станції 1000 Вт, ємність енергії 1280 Вт/год.
Нова зарядна станція для Збройних Сил України
Акумуляторна група — важлива складова автономної системи енергопостачання, щоб забезпечити її стабільну та ефективну роботу, необхідно правильно підібрати тип акумулятора. На сьогоднішній день найкращим рішенням стануть літієві батареї.
Літієві акумулятори в автономних електростанціях: переваги використання
На початку 2021 року один з експертів, аналізуючи розвиток перспективних технологій накопичення та зберігання енергії, відзначив проєкт натрій-іонних батарей як спосіб тиску на виробників літію, щоб приборкати їхні апетити. Дійсно, у той час головним недоліком натрій-іонних батарей була їхня дуже низька енергетична щільність, через що вони вийшли дуже об'ємними та важкими. Аналітики бачили їх нішевим продуктом, насамперед — для промислових накопичувачів енергії, де габарити є другорядним чинником.
Натрій-іонні батареї: на ринку з'явився реальний конкурент літієвим акумуляторам
Літій-сіркові (Li-S) акумулятори — це дуже перспективна технологія отримання літій-металевих накопичувачів енергії. Вони як матеріал для анода використовують металевий літій, а для виготовлення катода — звичайну сірку.
Літій-сіркові батареї: місткі, але нестабільні
Зростання попиту на надійні та довговічні накопичувачі енергії для електрокарів та промислових накопичувачів енергії спровокував різкий стрибок цін на літій. Запаси цього металу обмежені та розподілені вкрай нерівномірно, що ставить деякі країни, наприклад, Китай, у дуже вигідне становище. Крім того, попри всі свої переваги, акумулятори на основі літію мають цілу низку істотних недоліків, перш за все — нестабільну роботу при низьких температурах та пожежонебезпеку. Саме тому провідні світові виробники різко активізували роботи над пошуком нових технологій накопичення та зберігання енергії.
Китай лідирує у сфері розробки та впровадження безлітієвих акумуляторів
Розробники констатують — модернізація літій-іонних акумуляторів наблизилась до своєї межі, ось уже понад два роки жодна з провідних компаній не може похвалитися якимись значними проривами у цій технології накопичення та зберігання енергії. Для подальшого поліпшення знадобиться модернізація хімічної формули, що використовується, один із варіантів – це літій марганцеві залізо-фосфатні акумуляторні елементи –- LMFP.
Акумуляторний елемент LMFP: розширюючи горизонти можливого
Промислові накопичувачі енергії мають важливе значення для інтеграції потужностей, що використовують для генерації електрики відновлювані джерела енергії, в загальну енергосистему. Вони дозволяють нівелювати нестабільність генерації та забезпечити безпеку функціонування електромереж. Представники акумуляторних технологій відкривають великі можливості для створення недорогих, містких та високонадійних систем для великомасштабного зберігання енергії.
Нікель-воднева батарея: чи приживуться технології з космосу на землі?

перейти на сторінку

123


Якщо у вас є запитання. Напишіть нам

Переваги акумуляторів АДС

Нікель-кадмієві акумулятори незамінні у випадках:

  • Тривалого терміну служби
  • Експлуатації в суворих умовах
  • Висока надійність
  • Труднощі або неможливість контролю

Якість


Вся продукція сертифікована в Україні

Гарантія


3-5 років в залежності від типу акумулятора

Термін служби


20-25 років середній термін служби на стаціонарних об'єктах і 10-15 років на транспортних засобах