uaruen
+38 (044) 492-02-909:00 - 18:00 пн - птЗв'язатись з нами
  1. Головна
  2. О нас
  3. Новини
  4. Літій-залізо-фосфатний акумулятор: переваги та особливості експлуатації

Літій-залізо-фосфатний акумулятор: переваги та особливості експлуатації

15 січень 2024

Lifepo4 (літій-залізо-фосфатні) акумулятори стали логічним продовженням розвитку групи літій-іонних акумуляторів, головним недоліком яких була нестабільність за низьких температур. Вони стрімко втрачали місткість на морозі, тому мали значне обмеження у використанні, наприклад, у якості тягових акумуляторів.

Li-ion чи Lifepo4: чи кращі літій-залізо-фосфатні акумулятори

Головна перевага літій-залізо-фосфатних акумуляторів — це стабільна видача струму в широкому діапазоні температур, вони практично не втрачають свою місткість до -25°C, це дає можливість використовувати їх практично цілий рік. Якщо йдеться про системи накопичення та зберігання енергії, у тому числі —  промислові накопичувачі, то нема потреби підтримувати в приміщеннях особливі умови, витрачаючи додаткову енергію. Lifepo4 чудово підійдуть як резервний елемент живлення для базових станцій стільникового зв'язку. Останнім часом вони набули дуже широкого поширення у мобільних системах резервного живлення, наприклад, у зарядних станціях типу EcoFlow.

Якщо порівнювати літій-залізо-фосфатні АКБ з іншими електрохімічними накопичувачами енергії, можна відзначити й інші переваги:

Літій-залізо-фосфатні акумулятори мають меншу щільність енергії, тому вони більші та важчі, ніж Li-ion. Але це може бути й перевагою, наприклад, у тягових акумуляторах для навантажувальної техніки, де важкі АКБ надають електронавантажувачам додаткової стійкості.




Якщо у вас є запитання. Напишіть нам

Переваги акумуляторів АДС

Нікель-кадмієві акумулятори незамінні у випадках:

  • Тривалого терміну служби
  • Експлуатації в суворих умовах
  • Висока надійність
  • Труднощі або неможливість контролю

Якість


Вся продукція сертифікована в Україні

Гарантія


3-5 років в залежності від типу акумулятора

Термін служби


20-25 років середній термін служби на стаціонарних об'єктах і 10-15 років на транспортних засобах