uaruen
+38 (044) 492-02-909:00 - 18:00 пн - птЗв'язатись з нами
  1. Головна
  2. О нас
  3. Новини
  4. Китай лідирує у сфері розробки та впровадження безлітієвих акумуляторів

Китай лідирує у сфері розробки та впровадження безлітієвих акумуляторів

29 червень 2023

Безлітієві акумулятори: Китай випереджає всіх у перегонах патентів

Сьогодні технології, що використовують магній, натрій або алюміній, є найбільш перспективними для отримання більш економічних і менш токсичних накопичувачів енергії, ніж літій-іонні батареї. Видавництво Nikkei Asia проаналізувало, які з країн найактивніше займаються пошуками альтернатив.

На кінець 2022 року діяло 9862 патенти у сфері технологій накопичення та зберігання енергії — цей показник у 12 разів більший, ніж у 2012 році. При цьому безперечним лідером у «патентних перегонах» є Китай, на його частку припадає більше, ніж половина всіх патентів, що діють, — 5486. Друге місце, з величезним відставанням, займає Японія – 1192 патенти, хоча ще у 2015 році вона займала провідні позиції зі значним відривом. Третіми у рейтингу йдуть Сполучені Штати — 719 патентів, далі Південна Корея з 595 патентами, замикає п'ятірку лідерів Франція — 128.

Якщо говорити про безлітієві акумулятори, то найбільш перспективний напрямок — це натрій-іонні батареї:

За кількістю патентів у галузі натрій-іонних батарей Китай майже втричі випереджає США та Японію. Крім того, китайські розробники лідери у створенні іонно-цинкових батарей — ще однієї технології, яка може стати безпечною та дешевою альтернативою літієвим накопичувачам.

Японія займає передові позиції за кількістю патентів, пов'язаних із фторидно-іонними батареями. Їх місткість може бути в 10 разів більшою, ніж у сучасних літій-іонних акумуляторів. США — за кількістю патентів розробки акумуляторів з іонами магнію.

Натрій-іонні батареї: від теорії до практики

Ще відносно недавно — 2021 року — натрій-іонні батареї розглядалися як технологія з дуже вузьким спектром використання. Вони мали значно меншу щільність енергії, ніж літієві, тому їх планувалося використовувати у промислових накопичувачах енергії, де масогабаритні показники не є визначальними. Але лише за кілька років технологія була значно вдосконалена, що дозволило отримати зразки, які можуть конкурувати з літієвими АКБ навіть у такій сфері, як електротранспорт. У 2023 році відразу кілька компаній заявили про початок масового виробництва електрокарів із натрій-іонними батареями:

Але першою китайською компанією, яка опанувала масовий випуск натрій-іонних батарей, стала Hina. Вона разом з Volkswagen-JAC з лютого випускає електрокар Sehol E10X, запас ходу — близько 250 км.

 




Якщо у вас є запитання. Напишіть нам

Переваги акумуляторів АДС

Нікель-кадмієві акумулятори незамінні у випадках:

  • Тривалого терміну служби
  • Експлуатації в суворих умовах
  • Висока надійність
  • Труднощі або неможливість контролю

Якість


Вся продукція сертифікована в Україні

Гарантія


3-5 років в залежності від типу акумулятора

Термін служби


20-25 років середній термін служби на стаціонарних об'єктах і 10-15 років на транспортних засобах